Moeder is kamer binnen gekomen en heeft spullen doorzocht wat moet ik nu doen?

Ik blowde vroeger en daar zaten allemaal spullen van in zo een kast van mij en vandaag is mijn moeder daar gegaan en heeft ze al die spullen weggehaald... Als ze thuis komt gaat ze dan geloven dat het spullen van vroeger zijn..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom doorzoekt ze ineens je hele kamer? Was daar een reden toe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg het eerst eens duidelijk uit daar er geen touw aan vast te knopen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat school misschien had gebeld dat ik suf ben en te vaak te laat ben gekomen enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suf van... blowen? Beetje vage reactie feyenoord

Het beste antwoord

Geloven zal ze je toch niet.. Ze is met een doen gaan zoeken. En het bewijs heeft ze gevonden.
Je zal je de komende tijd van je beste kant moeten laten zien.
School allert en goede cijfers halen...
Bewijs het tegendeel maar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een moeder kent haar eigen kind heel goed, ziet ook in 1 oogopslag of haar kind liegt, of de waarheid verteld, dus als je de waarheid verteld, zonder te veel in de verdediging te schieten, zal ze je geloven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ziet jouw omgeving echt wel of jij die rotzooi gebruikt hebt aan je ogen.Mensen die geblowd hebben kijken suffig en jouw klasgenoten en leraren zien dat ook uit je reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze je niet gelooft kan je altijd aanbieden om je bij de huisarts te laten testen. Dat kan tegenwoordig ook met blowen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je haar niet eerlijk vertellen dat jij vroeger dat spul..die troep..die rotzooi..gebruikte, maar..

Dat je daar al heel lang geleden mee gestopt ben..vooral omdat je het thans ook grote rotzooi vindt..

Eerlijkheid is altijd nog de beste bescherming alsmede de beste verdediging geweest..

En waarom zou je liegen als dat nergens voor nodig is, hè?

Een bosje bloemen kopen voor je ma, zou een leuk gebaar tegenover haar zijn..en dat is wellicht ook nog een beetje tactisch..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was zoiezo niet slim van je om dat spul uberhaupt te gebruiken. ze zou het vroeg of laat vinden (moeders vinden echt alles, geloof mij maar) En ze zal het je toch verwijten, of je het nou vroeger of nu hebt gedaan.

maar daar zit wel een verschil in. Je hebt in zekere zin je volwassenheid getoond door het NIET meer te doen.
Een moeder ziet aan haar kind of het een leugen verteld ja of nee. Wanneer je eerlijk zegt dat je het wel gebruikt HEBT (altijd eerst wat toegeven en daarna ontkennen : "ik geef toe dat.... máár..")
maar nu niet meer. Leg haar uit waarom je gestopt bent, voor je gezondheid etc. (zo laat je zien dat je er wat van geleerd hebt)
Dat je snapt dat het voor haar moeilijk te begrijpen is waarom etc.

Wees zo eerlijk mogelijk, voor alles wat je toegeeft, maakt de kans groter dat ze je "de rest" vergeeft.

succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je er echt mee gestopt bent, doe dan afstand van die spullen. Dat werkt overtuigend. Ook voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de aanvulling domtic! + aan jou als dat kon :P
Een moeder kan zien of haar kind liegt. Je kan ein je urine zien of je kort geleden geblowd hebt. Dus dan even naar de huisarts voor een formulier voor onderzoek.
Je merkt trouwens meestal wel of iemand blowt.
Pupillen groter. meer eetlust vooral in zoete dingen etc.