Nee. Dat zijn prive gegevens welke niet publiek gemaakt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die zijn er niet. Mensen die gescheiden zijn, zetten dat over het algemeen niet op internet.
Wel kun je een hoop vinden op roddelsites/nieuwsites, maar daar gaat het over louter bekende mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms staat het als de status in iemands profiel, maar anders dan van de persoon zelf of diens bekenden zul je het niet te weten komen op internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het STRAFPROCES is openbaar..op enkele uitzonderingen als b.v. zedendelicten na..Ook de rechterlijke uitspraken daarin zijn openbaar.

Echtscheidingen behoren tot het CIVIELE recht en behelzen privé aangelegenheden..en zijn derhalve NIET openbaar.

Een site die dergelijke informatie in de openbaarheid brengt..schendt de privacy van de betrokkenen en kan daarom door de rechter verboden worden.

(Niemand buiten de betrokkenen zelf heeft trouwens iets aan die informatie en ook niemand is ermee gediend over die informatie te beschikken.)

Een site waarop je zou kunnen vinden of iemand al dan niet gescheiden is..bestaat derhalve niet.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten het feit dat iemand dat bij zou moeten houden... Is natuurlijk wel een leuke add-on voor al die 'virtual social network sites'; Jantje is weer beschikbaar; Truus heeft pas over 2 weken een date; wie helpt haar aan een date voor dit weekend? etc...