Kan ik zelf een goed doel oprichten?

Weet iemand hoe ik als 15 jarige zelf een goed doel op kan richten?
Dit wil ik heel graag doen om de wereld proberen te verbeteren.
Kan dit zomaar of zitten daar speciale regels aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

kan je niet 'simpel' beginnen?
Ik ben 14 (bijna 15) ik doe ook gewoon vrijwilligerswerk. met mensen met een beperking helpen bijvoorbeeld.
Als je de wereld wilt verbeteren kan dat ook simpel.
succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik voel me zeer gevleid ;)
Kan niet zomaar, kijk maar eens in de link. Ik sluit me graag aan bij het antwoord van Marien hier boven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie link!+
Maar het kan dus wel, al is het niet "zomaar"!
Dat kan je zeker! Ik zou als ik jou was even een mailtje sturen naar je gemeente dan weet je precies hoe het in elkaar zit. Ik durf het niet zo een twee te zeggen aangezien er misschien wel meer regels zijn gekomen. Suc6 alvast!