Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn foto's van hyves overzetten/bewaren als ik van mn account afwil?

Leuke foto's maar ik wil mn hyves account wel opzeggen.

Toegevoegd na 31 minuten:
Het gaat om ongeveer 400 foto's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Gewoon rechter muisknop- opslaan als??? denk dat dat het snelste is. een andere manier lijkt mij niet te bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat je foto voor foto moet opslaan. Ga op de foto staan en klik rechtermuisknop --> opslaan als...--> kies je map. Doe dit voor elke foto. Eventueel kun je ook nog leuke krabbels en berichten kopieren en bewaren op je computer. Vervolgens kun je je account verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ZE GAAN ALLEEN VAN JE HYVES,MAAR STAAN GEWOON OP JE PC HARDE SCHIJF, BIJ AFBEELDINGEN OF DOCUMENTEN

Toegevoegd na 32 minuten:
ALS JE ZE VAN JE HARDE SCHIJF VERWIJDERD ,ZIJN ZE OOK GELIJK VAN HYVES, EN NIET ANDERS OM
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo schreeuwen graag.
En ze staan alleen op je harde schijf als je ze daar ook eerst neer had gezet voordat je ze uploade naar hyves, als je dat niet gedaan hebt (maar bijvoorbeeld weer verwijderd) dan ben je ze wel kwijt als je je hyves account delete.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die caps lock mag uit hoor, vijftig... :S En nee, als je ze van je harde schijf verwijderd zijn ze niet direct van hyves.
Als je deze foto's alléén bij Hyves hebt staan, dan zul je ze (zoals de andere antwoorden al aangeven) één voor één moeten aanklikken en moeten "opslaan als" op de harde schijf van je computer.

De foto's zijn echter door jou ooit op Hyves gezet. Je kunt het beste nagaan of je deze foto's allemaal nog hebt op de plaats waar je ze oorspronkelijk op je computer (of telefoon) hebt opgeslagen, vóór je ze naar Hyves hebt gestuurd. Als je ze daar nog hebt staan, dan kun je met een gerust hart je account verwijderen - je hebt ze dan gewoon nog op je computer (of telefoon) staan.

Als je een nieuwe social networking pagina aanmaakt bij bv. Facebook, dan zul je de foto's sowieso opnieuw moeten uploaden bij die site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding