Aan landbouwsubsidies! Kost bakken met geld....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk zelf griekenland want ze zijn bijna failliet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meeste geld word uitgegeven in de post 'cohesie en concurrentie voor groei en werkgelegenheid', die post bedraagt 46%, daarna volgt landbouwbeleid met 30%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan zichzelf , het instand houden van de meest inefficiëntste organisatie ter wereld die bakken met geld over de balk gooit dmv dom beleid declaraties en de verhuizing elke keer opnieuw van strassburg naar Brussels van alle medewerkers schandalig gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Triest maar waar, ze hebben heel veel geld nodig om zichzelf in stand te houden. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is mening, geen feit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kost een hele boel geld, dat is zeker, maar toch gaan er bakken meer geld naar andere doelen, hoor. Ik meen dat het iets van 5 of 6 % is. (Van vele miljarden ;-)).