Hoe kan ik iemand lokaliseren?

Een persoon was me jaren erg genegen.
De man was zwaar invalide, toch zorgde hij als alleenstaande goed voor zijn zoontje, ik hielp hem waar ik kon! Steeds.
Helaas vermoed ik dat hij nu in de gevangenis of een gesloten instelling vertoeft.

Hoe en waar kom ik te weten of hij nog in leven is.
Dit is belangrijk voor me! ( voor mijn gewetensrust ).

Mijn pc werd gereviseerd , ik ben gast 32652,
Alvast dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via google, gemeenschappelijke vrienden en kennissen,
familie of het zoontje heb je zoeklijnen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ken je de burgerlijke stand van ZIJN geboorteplaats?
K9jk of je daar wat mee kanN
nadeel van instellingen is die ivm. privacy niets of niet veel los zullen laten
De aanhouder wint echter.
Ik wens je oprecht heel veel succes omdat ik weet dat dergelijke contacten voor kwetsbare mensen van onschatbare waarde zijn.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als deze man een uitkering van bv. het UWV heeft kun je verzoeken of ze hem een boodschap door kunnen geven of hij contact met je op wilt nemen.
Geef hen dan je naam , adres en relatie tot deze man.
Omdat dat dan zijn keuze is of hij contact opneemt en ze zijn adres niet prijsgeven, kan het zijn dat ze dit wel willen doen.
Ze schenden dan op geen enkele manier zijn privacy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande sites.
Hier staan erg veel links naar zoeksites. Ik hoop dat je succes hebt.