dat is gewoon hun gewoonte/cultuur daar! zij zouden denk ik zeggen dat ze het kussen bij ons weer gek vinden;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu kan ik wel gaan antwoorden dat ze dat doen omdat anders hun lippen aan elkaar vriezen, maar dat is te makkelijk, het "kussen"met de neus is altijd al de gewoonte geweest in die contreien, net zoals in het middenoosten de mannen elkaar ook kussen, iets wat in onze maatschappij weer als raar word gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu zie ik eskimo's voor me die aan elkaar zijn gevroren haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zag ik ook toen ik de vraag zag
Volgens mij is de betekenis ervan "het delen van een adem".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is het enige stukje huid dat niet ingepakt zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL +
Is hun gewoonte. Veel handiger dan steeds in die ijzige kou die warme want uittrekken.