Politiek nuttig gedrag is nog geen nuttig en vrijgevochten leven

Een nuttig leven is nooit hetzelfde als die grensloze hang naar omgangs protocollen .. waarde van wetenschappelijke onderzoek en problemen maken .. zal er meer nut komen dan een denkautomaat .. Wat is de echte inhoud van democratie en wie mag mijn nut en wat mensen nodig hebben mogen of kunnen bepalen?

Word de norm dat wij nuttig moeten zijn voor de politiek - is uw eer om een rationele instrument met lust te vereren .., want is dat idee niet het luie begeeren vd politiek.. praatjes maken .. Wanneer de politiek logische dus methodisch - minder gezond overheerst dan wij zouden doen, waarom kunnen algemene beleidsnormen dan toch tegen mijn grondrechten gebruikt worden? omdat zij in een theoretisch systeem gelovig zijn ? voor mijn wil is het beter is dat zij buiten dat zullen moeten blijven voor betreft hoe ik leven - moet - . Ik zelf ben zinvol leven en niet dat inwat ik nu of later niet wil of als werk nodig heb ...

Het recht van het individue is om zichzelf te zijn , inwezen zoeken we allemaal op een of andere manier (eerst) een uitweg uit ( politieke ) de dagelijkse sleurders ..

Vrijheid is eensgezindheid
Alleen in vrijheid is er voldoende antwoord op onze begeerte - dat zijn ook mijn kansen en beloning , het word dan simpel samenleving in natuurlijk flora en fauna - beelden , hier pas vinden we onze plaats en vinden we ons gelijkgezinde evenbeeld (mijn ik)

Met een heel gevoel leven met de natuur want het tegendeel is een grijze totalitaire slaap...

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100