Ik heb een geboortekaartje van me neef gehad en wil een kaartje terug sturen, maar wat moet je daar eigenlijk op schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Een mooi gedichtje bvb:

Het geheim is onthuld
Het wiegje gevuld
Een kindje klein
Wat zullen jullie gelukkig zijn!

Verder dan nog Proficiat en je naam er onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Felicitaties, gezondheid wensen, bedanken voor het berichtje, zeggen dat je snel op kraamvisite hoopt te komen. Dat is het wel zo'n beetje denk ik. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel geluk met jullie baby
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Geniet ervan en want de tijd gaat snel, voor je het weet loopt ze/hij al!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaap84 Zei : ik heb een kaartje gekregen van mijn NEEF dus het is al geen 'ze'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*neefje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook dat zijn neef (met zijn vrouw) een kindje heeft gehad. Duh, denk niet dat de baby een kaartje verstuurd.
Je hebt al mooie kant-en-klaar geboortekaartjes.
Met teksten als: van harte gefeliciteerd met jullie baby.
Of met een lief gedichtje.

Kies er eentje uit en schrijf erbij: ik kom gauw eens langs om de kleine te bewonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt alleen je naam erop zetten.

Persoonlijk vind ik het leuker als er een persoonlijke boodschap opstaat. Bijv: van harte gefeliciteerd met jullie zoon/dochter! Wat een leuke naam! We wensen jullie heel veel geluk en gezondheid toe. Geniet ervan.

Zoiets, maar over het algemeen vinden mensen het sowieso leuk als ze een kaartje van je krijgen. Wat er dan op staat is minder belangrijk. Het feit dat je eraan denkt is goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het adres van je neef.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha grapjas! ik gaf je een + voor dit ludieke antwoord.
Eerst dacht ik hé dat adres zet je toch op de omslag maar inderdaad er zijn ook geboortekaartjes zonder omslag.
Al weet jij ook wel dat de vraagsteller dit niet bedoelde hé ;-) Toch graag gelezen die reactie van jou ;-)
Gewoon hetgeen JOUW hart jou ingeeft.
Ook al zouden dat maar 2 woorden of zelfs maar 1 woord zijn.
Je kan ook een kaartje kopen waarop reeds een mooie tekst gedrukt staat en daar gewoon jouw naam onder schrijven.
Als je maar meent wat je wenst, dan doet het aantal woorden er niet toe ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welkom Beste Neef, op deez aardkloot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik schrijf vaak

Veel plezier met jullie kleine! Geniet er maar van, voor je het weet is hij/zij groot!

Dan bedoel ik de babytijd, want die gaat dus écht heel snel voorbij.