Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na hoeveel minuten was de politie aanwezig,na de schietpartij in Alphen a/d rijn.?

Wat ik hoorde heeft de schutter 20 minuten zijn gang kunnen gaan.
Ik neem aan dat er gelijk 112 gebeld in of een enkele minuut erna.
Heeft iedereen dan zolang op de politie moeten wachten.
Ik hoor of lees er niks over.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag+

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Politie was preventief aanwezig. Toen ze de eerste schoten hoorden hebben ze geprobeerd door de vluchtende massa heen te komen. Pas toen de schutter zelfmoord had gepleegd, waren ze op hun bestemming
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Politie was er op een gegeven moment wel maar met 2 mensen zonder extra bescherming dus een groot risico om zomaar in te grijpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is gebeld na een paar minuten en na 8 minuten waren ze aan de achterkant van het winkel centrum
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk deze video op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QCo4gjbrPMk&feature=youtube_gdata_player Bekijk dit filmpje maar wort het wel n genoemd
Te laat, zoals gewoonlijk als er enig gevaar dreigt wil een agent zich niet in de gevaarzone begeven. Dat kan ook niet omdat een agent te weinig schietervaring heeft en kan opdoen. Hierdoor is het een groot risico als een agent gericht op iemand moet schieten. Mis, ach per ongeluk iemand anders neergeschoten klinkt ook niet leuk, zeg nou zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding