Wat is 'in' deze zomer en wat niet?

Ieder jaar en jaargetijde heeft een trend. Wat is dit voor deze zomer?

Toegevoegd na 33 minuten:
Het interreseerd mij ook totaal niet, maar misschien andere wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het maar NIET barplassen wordt. Bah bah.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal met je eens. Wat onbeschoft en onhychienisch.

Het beste antwoord

Birkenstocks is de absolute bestsellen en zomerhit van 2009! Verder verkoop ik voor de heren Italiaanse overhemden met hoge boorden, en leuke stofaccenten als een speer!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, en wat absoluut uit is voor heren is een driekwart broek!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, en heren, geen singletjes deze zomer AUB!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik hoor net dat het ''de mode'' is om als Nederlander met een antilliaans accent te spreken.........;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je dat dat me nu werkelijk helemaal geen ene fluit kan schelen?

Ik blijf mijzelf. Ik ga echt geen dingen doen omdat ze "in" zijn, of kleding kopen omdat die "in" is.

Als ik iets doe dat "in" is, doe ik dat omdat ik het zelf leuk vindt, of omdat ik het wel eens wil proberen. Dat ik dan "hip" ben, is totaal niet relevant.

Als ik kleding koop die "in" is, is dat waarschijnlijk omdat je van die kleding nu eenmaal veel exemplaren in de rekken vindt. Maar ik koop het alleen maar als ik vind dat het mij staat, en als ik mij er lekker in voel.

In de jaren '80 (geloof ik) kocht ik een zonnebril. Zo een met grote glazen en een goudachtig montuur. Was toen hip, maar dat interesseerde me ook toen al niet.

In de jaren daarna was die bril totaal ouderwets. Ik liep voor gek, werd mij verteld - maar mensen die mij kennen, vonden dat juist wel weer charmant, die ongevoeligheid voor mode typeert mij nu eenmaal.

Nu is precies die bril weer helemaal "in".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Je zonnebril achter in je nek
volgens mij niet echt de plek waar hij hoort
maar ik zag gisteren achter elkaar de ene na de andere jongen er zo mee lopen/fietsen
Dennis Storm doet dat dus tja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn dat nou weer? Nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.plakkies.co.za/
wat mij opgevallen is :

grijs met witte kleding voor de dames

sandalen met kurk onder de zool

zilver kleurige tassen , schoenen, gympies