Hoeveel kost het om in het ziekenhuis te liggen?

Ik lig nu al bijna een week in het ziekenhuis en mijn man zegt dat dit de verzekering 500 euro per nacht kost.
Weet niet waar hij het op baseert. Wie weet het wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel ook echt liggen, op een afdeling verloskunde met een aantal standaard dingen zoals ctg en bloeddruk meten e.d. Maar geen operaties en dergelijke. Het gaat erom dat de baby beter gaat groeien.

Antwoorden (4)

Een nacht in het ziekenhuis kost ong. 900 euro.
Dus reken maar uit, 900 X 7 = 63000 euro per week.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik bedoel 6300 per week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
typefoutje, neem ik aan, het moet 6300 per week zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja bedankt :)
Op onderstaande bron staan diverse prijzen voor ziekenhuiskosten. Een dag opname kost volgens die site E 737.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan welk ziekenhuis, welke afdeling, hoe intensief de zorg is en wat voor medicijnen nodig zijn. De vraag is dus eigenlijk niet duidelijk te beantwoorden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een keer geopereerd geweest aan mijn kaak. De chirurgische behandeling zelf koste45.000 euro. (inclusief huren van een operatie kamer en sterilisatie ervan)Ik bleef daarna nog 5 dagen in ziekenhuis waarvan 1 dag in de intansive care In totaal was er een rekening van €78.234,78 gelukkig werd dat allemaal door de verzekering betaald want het was aangevraagd door de tandarts zelf..