Moet er op een postbus adres nou wel of niet een postzegel ? of was het nou antwoordnummer ?

voel me dom maar weet het echt niet meer ;(

13 jaar geleden
270.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik weet toevallig het antwoord, maar het is wel een goede vraag. Deze vraag is het voorbeeld er bestaan alleen domme antwoorden, maar geen domme vragen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Postbus begint met de P van...postzegel!

Het beste antwoord

POSTbus = POSTzegel. Zo onthoud ik het altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Antwoordnummer geen postzegel, postbus wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een antwoordnummer hoeft geen postzegel op postadres moet je een zegelplakken
5 jaar geleden
Bij een antwoordnummer is geen postzegel vereist. Stuur je een brief naar een post bus adres dan is wel een postzegel nodig. Uitzondering als het post bus adres een bank betreft.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
KennisDelen
5 jaar geleden
Is dat een uitzondering?
Voor zover ik weet; is een antwoordnummer ALTIJD gratis........

ÉCHTER:
Een postbusnummer in 1e instantie NIET gratis!! Máár: volgens mij zijn er postbus nummers; de ook een vrijstelling hebben voor portokosten!!
Máár: welke??