Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat je op nieuwjaarsdag vaak mensen zoent die absoluut niet bij je intimi horen?

mensen die je soms dat hele jaar niet meer ziet of met wie je misschien nog nooit een echt woord gewisseld hebt. Terwijl je die mensen die je het wel wilt wensen niet kunt bereiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Feestelijke stemming, losjes door de drank, meedoen met anderen, het moment van die vrolijke middernacht...

Allerlei mensen hier uit de straat komen even na 12 uur ineens zoenen. Meestal steek ik al mijn hand uit, maar vaak negeren ze dat en vallen me lachend om de hals. Vrienden voor het leven :)...
Drie dagen later bij Appie Heijn is het slechts een koel "hallo"als ik ze weer tegenkom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het is een soort van traditie, maar je kunt natuurlijk zelf besluiten om daar niet aan mee te doen-- ik volsta zelf bij iedereen met een hand, en dat wordt gewoon geaccepteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kunnen het wel worden, het is tenslotte nieuwjaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen is blij en dat willen ze mischien delen ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De leuke er tussen uit zoeken. Je weet maar nooit.
Grijpje kans, morgen is het weer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Als je het echt vanuit je hart je nieuwjaars wens meent, dan kan je best wel eens een stapje verder gaan, door te zoenen.
Pas dan ben je eerlijk en oprecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen is dan in een jolige stemming, zo van "Alle Menschen werden Brüder". Een buurmeisje van 17, van vijf huizen verderop en dat wij geeneens kennen, ging alle mensen die buiten stonden zoenen. Mijn buurman van 80 jaar en mijn eigen man kregen dus ook hun portie en waren daar zeer verguld mee. Dus ik zeg: doen! tegen die jonge meiden. Dan hebben die oudjes extra lol.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding