Ferrier en Koppejan zouden zeker rekening moeten houden met de doorslaggevende factor van hun stem. Ze zouden daarom dus voet bij stuk moeten houden en ons land behoeden voor de tweedeling die dit beoogde kabinet wil gaan veroorzaken. De rijken rijker en de armen en zwakkeren in onze samenleving veel armer.
Dit is iets wat Nederland niet zou moeten willen. Koppejan en Ferrier zouden dit kunnen voorkomen maar ik ben bang dat zij overstag gaan door de politieke druk van Maxime V. en zijn broeders in het kwaad.
Tegen Koppejan en Ferrier zou ik willen zeggen, "Mannen, houd stand en red ons van de ondergang. Nederland zal jullie dankbaar zijn."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ferrier is geen man ;p
Maar ja, als het congres nee zou stemmen, gaan ze gewoon weer wat sleutelen, net zo lang tot er uiteindelijk wel een ja komt, vrees ik.
Dat het CDA zelfs maar overwoog met de PVV te onderhandelen zou voor een flink deel van die christenDEMOCRATEN voldoende reden moeten zijn om NEE te zeggen en vol te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry maar ik ben het niet eens met jouw stelling... Het is eerder het CDA dat het verschil tussen arm en rijk groter maakt... Zat rene paas ook niet bij het CDA? En kijk even naar zijn plannen... En zo kan ik er nog veel meer opnoemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is toch een democratisch recht van een kamerlid zijn stem uit te brengen? Niet te vergeten dat Wilders zelf in het verleden ook uit de VVD is gestapt met het behoud van zijn zetel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het congres NEE stemt, lult Maxime Verhagen gewoon 16 uur op ze in en dan stemmen ze wel JA...

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk houden Ferrier en Koppejan rekening met de doorslaggevende factor van hun stem. Terecht ook. Er staat heel wat op het spel.

Ik voorspel trouwens dat Ferrier en Koppejan zaterdag alsnog overstag gaan. Ze hebben nu een tijd in het middelpunt van de belangstelling gestaan. Daar hebben ze van genoten en straks is het weer genoeg geweest en gaan ze verder met de orde van de dag.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik word er inmiddels behoorlijk moe van... Iedereen heeft recht op zijn of haar mening maar als we het dan toch over democratie hebben.. Laten we even kijken naar de verkiezingsuitslagen, PVV als grote winnaar, CDA als grote verliezer... Ik vind de walgelijke manier van doen om onder de stem van het nederlandse volk uit te komen... Ze wringen zich al lang genoeg in allerlei bochten om hun zin door te zetten... Laat ze hun verlies nemen en zoeken naar een haalbare oplossing voor nederland... En dat houd in dat ze hun verlies moeten nemen en wat minder hoog van de toren moeten blazen... Het CDA is arrogant...

Dus ja, ik vind dat Ferrier en Koppejan daar rekening mee moeten houden en zich goed moeten beseffen dat er meer is dan hun ego's...

Voor de duidelijkheid, bovengenoemde is mijn persoonlijke mening...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pest is dat er geen goeie meerderheid valt te vormen met de huidige verkiezingsuitslag.
Hoe je het ook doet, nooit zal iedereen tevreden zijn.
En waarom zou jij wel een persoonlijke mening mogen hebben en Ferrier en Koppejan niet, eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zie is dat Wilders als derde partij van Nederland 24 zetels heeft behaald, hetgeen inhoudt dat 16% van de stemmen voor de PVV zijn. Als we het dan echt over de 'stem van het Nederlandse volk' hebben zouden de VVD (31) en de PvdA (30) moeten regeren met een andere partij, bijvoorbeeld het CDA. Dit zou veel meer draagvlak hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hippo, ik zeg niet dt Ferrier en Koppejan geen mening mogen hebben... Ik zeg alleen dat ik vind dat ze best een beetje water bij de wijn mogen doen en niet altijd hun zin door moeten drammen en ook eens hun verlies kunnen nemen...