Nee. Er staat alleen "vertrouwelijk" boven.
Als de tekst van dit formatiedocument niet overeenkwam met de versie van 26 september, hadden Harbers, Geurts of andere politici allang gereageerd.
Bronnen rond de formatie zeggen dat dit document geen enkele rol speelt bij de coalitieonderhandelingen.
SimonV
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
Dat de tekst van dit formatiedocument overeenkomt met de versie van 26 september, staat vast.
Segers heeft het verlies destijds meteen gemeld aan de VVD- en CDA-betrokkenen. Er zit een lange periode tussen dit melden en het bekend van de vondst - op dinsdagmiddag 16 november. Kan iemand er baat bij hebben gehad om bijvoorbeeld vorige week ditzelfde document opnieuw te 'verliezen? Want in het document staan (volgens de primeur van de Volkskrant) redelijk opzienbarende zaken m.b.t. de koers van VVD en CDA.
Vandaar mijn vraag.
SimonV
2 jaar geleden
De vinder was “heel toevallig!” iemand die zelf zeer politiek bewust/actief was.
Iemand uit de politiek, die belang had bij bekendmaking, kan het document aan hem hebben doorgespeeld, wetende dat dit document verloren was.