Hebben andere landen ook een partij zoals FvD?

Die dwars doen met coronamaatregelingen
Ik heb het antwoord en reactie gelezen, dank daarvoor.
Even een weetje: Als kikkers langzaam gekookt worden springen ze wel uit de pan.

2 jaar geleden
1.1K
Antoni
2 jaar geleden
Op Europees niveau vormen nationale partijen uit verschillende landen met gelijksoortige ideeën één politieke partij. Forum voor Democratie is lid van de Partij van Europese Conservatieven en Hervormers. Hier https://nl.wikipedia.org/wiki/Partij_van_Europese_Conservatieven_en_Hervormers#Leden_in_Europa vind je andere leden (politieke partijen) van die partij in Europa. Waarschijnlijk hebben verschillende van die partijen gelijksoortige ideeën als FvD.

Het beste antwoord

Ja, helaas wel. Bijvoorbeeld het Franse Rassemblement National (tot 1 juni 2018 bekend als het Front National), de Poolse partij Recht en Rechtvaardigheid (PiS) en de Zwitserse Volkspartij.
Hier een heel overzicht:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_active_nationalist_parties_in_Europe
SimonV