wat kan ik doen wanneer de federale ombudsman niet reageert?

Het gaat specifiek over België

1.2K
ronron1212
2 jaar geleden
Hoelang wacht je dan al?
ronron1212
2 jaar geleden
Zijn toch contact mogelijkheden genoeg
http://www.federaalombudsman.be/nl/inhoud/hoe-kan-je-contact-opnemen
colombo100
2 jaar geleden
Een paar maand
colombo100
2 jaar geleden
Ik zou inderdaad eens kunnen bellen of ter plaatse gaan, maar ik bijna doof door corona (draag een hoorapparaat maar dat is niet alles) en had een CVA waardoor mijn evenwicht ook dat niet meer is.... Daarom zou ik verkiezen te weten hoe je dat schriftelijk kunt aanpakken
ronron1212
2 jaar geleden
Nogmaals mailen
colombo100
2 jaar geleden
Maar volgens jij is er geen georganiseerde beroepsinstantie?
tinus1969
2 jaar geleden
Half doof of niet, ik juist nu bellen, eventueel met hulp van iemand anders.

Antwoorden (1)

Je kan ook per brief(best aangetekend?) of per fax:
- gebruik het klachtenformulier in Word of in PDF en stuur het

- per e-mail : contact@federaalombudsman.be

- per brief aan : de federale Ombudsman, Leuvenseweg 48 bus 6 in 1000 Brussel

- per fax : + 32 2 289 27 28
Hogerop kan je bv hier proberen:
https://justitie.belgium.be/nl/contact/klachten#b3
Toegevoegd op 15 mei 2021 08:16: tekst
fremar
2 jaar geleden
colombo100
2 jaar geleden
Ik stuurde reeds tweemaal een herinnering naar dit mailadres, waar men de moeite niet doet te antwoorden. Ik kan niet dezelfde vraag stellen tegen een instantie die doof is voor me. Vandaar dat ik deze zaak hogerop wil escaleren. Er moet toch een manier zijn om wantoestanden die er zijn bij een instantie die ze moet bestrijden aan te klagen.
fremar
2 jaar geleden
https://justitie.belgium.be/nl/contact/klachten#b3