Nee of je nu vermogen bezit of een huis dat maakt met een Wajong uitkering niets uit.
ronron1212
3 jaar geleden
Nee, dat maakt in principe niets uit. Behalve als je nu samenwoont met één ouder of met één ander persoon. Dan kan het dat er nu een samenwoningskorting van een paar procent op je Wajong af wordt gehaald. Die vervalt als je alleen gaat wonen.