Mijn huis is voor maanden dicht ik moet een postadres?

Mijn huis is voor 6 maanden dicht hoe zorg ik dat ik mijn post op een postadres krijg zodat ik wel mijn post kan lezen?

4 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De post, die je ontvangt via PostNl kan je tijdelijk door laten sturen naar je postadres. Daarvoor heeft PostNL een doorzendservice. Hier moet je wel voor betalen.
En ook Sandd heeft een doorstuurservice.
Als je beide services aanvraagt, zal het grootste deel van je post naar je tijdelijke adres worden doorgestuurd.