VVD - CDA - PVV zal een leuke coalitie zijn. VVD CDA -> PVDA, SP, GL gaat nooit goed. D66 zal ook nog kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

D'66 en Groen Links. Dus een vierpartijenkabinet....... brrrr als dat maar goed gaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
D66, Groenlinks en PVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele. CDA en VVD komen niet samen in een regering. De VVD kan een coalitie vormen met de PVDA. Dat gaat ook gebeuren, maar niet voor 1 juli zoals Rutte zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk gebeurd dat niet voor 1 juli. Rutte brabbelt maar wat.