De gemeente voert een genomen en gepubliceerd verkeersbesluit verkeerd uit. kan dit zomaar?

De gemeente voert het verkeersbesluit uit in de verkeerde straat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja dat kan iedereen maakt fouten. Misschien is het verkeerd gepubliceerd of anders zijn de werkers in de verkeerde straat begonnen. Gebeurt wel vaker zoals lantarenpalen midden op de weg. Bel eens met de gemeente.
ronron1212
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beste ik mag er toch vanuit gaan als de gemeente iets gepubliceerd heeft (website) waar beroep tegen mogelijk is dat dit juist is ?
ronron1212
5 jaar geleden
Ja daar mag je vanuit gaan maar de uitvoering is niet altijd perfect. De gemeente laat nog wel eens een steekje vallen. Daar is de laatste tijd nog al veel van in het nieuws geweest zoals ik al noemde lantarenpalen enz.
ronron1212
5 jaar geleden
zie deze link maar eens
https://www.geenstijl.nl/2775081/domste_lantaarnpaal_van_nederl/
SentWierda
5 jaar geleden
Neem hierover contact op met een gemeenteraadslid. Dat is het beste middel om (mogelijke)misstanden aan de kaak te laten stellen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Alle reacties die er genoemd zijn heb ik al gedaan. Welke bestuur rechterlijke mogelijkheden heb ik nog ?
tinus1969
5 jaar geleden
@ronron1212, wat een onzin antwoord. Natuurlijk kan dat niet zomaar. De gemeente moet doen wat er in de plannen staat, niet iets anders.
Nee, dat kan niet zomaar.
De gemeente moet natuurlijk het besluit uitvoeren zoals dat beschreven stata. Als de gemeente iets anders doet, zou ik dat dringend doch beleefd bij de gemeente melden. De meeste gemeentes hebben tegenwoordig een meldpunt voor klachten etc.
tinus1969