Kan je aangifte doen in Turkije tegen iemand die in Nederland is?

Kan iemand aangifte doen in turkije naar iemand die in nederland woont? Stel dat iemand die in nederland woont iemand bedreigd die in turkije woont, maar ze kennen elkaar niet, en dat persoon die in turkije is doet aangife naar die andere persoon die in nederland woont hoe serieus zou de zaak worden genomen of wat kan dat persoon in nederland verwachten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Het kan heel serieus gevonden worden, maar ook niet. Als je aangifte wilt doen ivm met landverraad nemen ze dat erg serieus. Maar je kan het beste naar de Nederlandse ambassade gaan die zullen je verder helpen. Heb ook zulke dingen wel eens gehoord