Nee, als je je eigen spullen verkoopt hoef je deze niet op te geven aan het UWV, noch aan de belastingdienst.
Alleen de inkomsten die invloed hebben op de hoogte van je uitkering moet je doorgeven.
SimonV
6 jaar geleden
Als je er een 'handeltje' op nahoud, zou je dit moeten melden. Echter, als je wat 2e hands sopullen van jezelf (privé) verkoop en zelfs inkoop/verkoopt, zal niemand daar moeilijk over doen. Je moet het zo zien: als je in staat ben met je werkzaamheden in je levensbehoefte te voorzien, zal het UWV je niet willen onderhouden ;-)