Geert Wilders is tegen buitenlanders en al dat er omheen. Waarom zo erg?

Hij is namelijk zelf getrouwd met een buitenlander(Hongaarse Vrouw)....

Toegevoegd na 55 seconden:
Dus waar komt die 'haat' vandaan...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hij is niet tegen buitenlanders ... Hij wil gewoon criminele buitenlanders en buitenlanders die zich niet willen aan passen het land uit zetten. Jij zou toch ook geen gasten in je huis willen hebben die je bestelen of je huis vies maken ? Zou jij hun niet uit je huis zetten dan? Ik noem het geen haat ik vind het logies. En dit zeg ik niet omdat ik tegen buitenlanders ben ofzo, maar als ze zich willen gedragen als aso's dan doen ze dat maar in hun eigen land. Als ze dat daar zouden doen wat ze hier allemaal doen dan zou de overheid ze levenslang opsluiten of vermoorden. Terwijl ze hier gewoon een paar maanden gevangenis straf krijgen met lekker eten en goede verzorging. WAAR WIJ BELASTING OVER BETALEN! Denk daar maar eens over na!

Zijn vrouw is geen Moslim. Dat is de groep waar hij zijn pijlen op richt.

Sterker nog, hij is zelf een allochtoon! Omdat het een makkelijke prooi is en je daarmee het gros van Nederland achter je krijgt. Heel makkelijk wijzen naar iets wat opvalt, maar inhoudelijk een nul!

Heeft niks met haat te maken. Hij moet ze gewoon niet. Daarnaast weet hij heus wel het onderscheid te maken tussen de goede en slechte buitenlanders. Wat hem irriteerd is dat er teveel slechte buitenlanders zijn die de boel verzieken voor de goede buitenlanders. Dus de rotte appelen moet er uit en ook ik ben het daar volledig mee eens.

Wilders is anti--islam maar niet tegen buitenlanders die hard werken en belasting betalen

De vraag klopt niet helemaal, hij is niet tegen buitenlanders, maar tegen criminele buitenlanders. Zolang mensen zich goed aanpassen aan de gebruiken van het land, dan is er niets aan de hand. Hij richt zich alleen tegen buitenlanders die niet aan dit profiel voldoen.

Wilders haat mensen inderdaad. Waar die haat vandaan komt weten we niet, voer voor psychiaters. Toegevoegd na 9 uur: Een recent voorbeeld van zijn haat tegen mensen: Ik moet mijn verontschuldlgingen maken aan de Marokkaanse gemeenschap, zei hij in het pemiersdebat. Marokkanen zijn niet 5, maar 6 keer zo crimineel. Toegevoegd na 9 uur: Ik bedoel premiersdebat. Hier gaat het dus niet om haat tegen Marokkaans tuig, maar om haat tegen een groep mensen louter en alleen omdat ze Marokkaans zijn.

Ik heb begrepen dat hij ooit is door een moslima aan de kant is gezet. Een blauwtje zeg maar. het moet iets uit zijn verleden zijn. Die haat komt er niet zomaar. Ik zeg zijn Vader.

Hij "haat" niet alle buitenlanders, maar hij heeft een hekel aan Marokaans tuig en daar bedoelt hij de Marokkanen mee die zich misdragen.

Nooit gedacht dat ik Wilders nog eens zou gaan verdedigen. Wilders is niet tegen alle buitenlanders. Hij is tegen wat hij noemt: criminele buitenlanders, pseudo-asielzoekers en moslims die niet willen intregreren (op de manier die hij zich daarbij voorstelt)

Wilders is tegen moslims. Niet tegen buitenlanders. Veel moslims zijn tegen onze vrije en ruimdenkende maatschappij vandaar dat Wilders tegen moslims bezig is. Of dat erg is? Nee. Dat is niet erg. Het zet ze misschien aan het denken en misschien worden ze ook wat toleranter en passen ze zich wat beter aan aan onze manier van leven en denken etc. Ik zal geen Wilders stemmen. Het clubje bevalt me niet. Maar ze hebben wel nut.

Jaa, en bovendien: Geert Wilders stamt van moederskant af van een Nederlands-Indisch voorgeslacht. Dus ook buitenlander, allochtoon of hoe dat dan ook heet. Zij vrouw is ook buitenlands trouwens en wat voegt die toe aan onze maatschappij? En hij kost onze Nederlandse samenleving miljoenen euro's alleen al door de extra beveilinging die hij nodig heeft. Dus: HUP het land uit. Dat zou ons land een HOOP geld schelen.

Wilders is op sommige vlakken een stuk realistischer dan de gemiddelde politicus. Hij benoemd problemen, die anderen liever verzwijgen, uit angst, om voor racist uitgemaakt te worden. Wilders heeft de mening, dat mensen, die naar Nederland komen, om hier te profiteren van alle voorzieningen, en verder ook nog eens goed de boel lopen te verzieken, harder aangepakt moeten worden dan nu het geval is. Hij is niet tegen de buitenlanders, die in ons land hun steentje bijdragen. Vind het wat te makkelijk van mensen, die Wilders nu voor van alles en nog wat uitmaken. Feitelijk steken deze mensen hun kop voor bepaalde problemen in het zand, want ze suggereren dat Wilders poep praat en zelf een probleem verzint, om allochtonen in een kwaad daglicht te brengen. Zij zien in Wilders het probleem en ontkennen feitelijk de door hem benoemde problemen.

Wilders heeft het idee dat de Islam een achterlijke godsdienst is, en dat alle Moslims 'dus' achterlijke ideeen hebben en 'dus' een gevaar zijn voor ons land. Daarmee scheert hij hele groepen over één kam terwijl er, als je goed kijkt, best flinke nuances aan te brengen zijn. Maar dat doet hij niet, want het bekt een beetje rot als je al die nuances moet gaan benoemen. Er is trouwens net een leuk boekje verschenen over hoe hij dat toch doet, hele volksstammen aan zijn kant krijgen met z'n taalgebruik: De woorden van Wilders en hoe ze werken. Dus als je ook een polariserende witte duif wil worden, moet je dat boekje zeker lezen! Toegevoegd na 1 minuut: Dat is natuurlijk nog geen antwoord. Het antwoord is, dat je, als je in de politiek met één thema iets wil bereiken, flink moet overdrijven. Als je genuanceerd doet, hoort niemand je en begrijpen veel 'Henk en Ingrid's je niet.

Bronnen:
http://nos.nl/artikel/158555-de-taal-van-w...

Is Geer Wilders tegen buitenlanders? Waarom heeft hij het dan nooit over alle andere mensen, die hier wonen? Denk aan Italianen, Spanjaarden, Engelsen, Chinezen, Indo's, Japanners, Surinamers, Koreanen, Brazilianen, Hongaren, Russen, Denen, Australiers, Amerikanen, Antillianen, Afrikanen, Ieren, en alle mensen die ik nog wel op kan noemen... Misschien...omdat die gewoon accepteren dat het hier zo is, zoals het is. Ik heb nog nooit een Chinees horen klagen dat het hier zo slecht is. EN hoor zelden tot nooit iets negatiefs over die mensen. En dat geldt voor de rest die hierboven staan idem dito. Niemand heeft last van die mensen....perfect. En die doen er ook alles aan, om zich hier aan te passen. Dat is geen MOETEN. Dat zou je gewoon willen...vanuit jezelf. Om er niet buiten te vallen. Dat heb je ook zelf in de hand. Schop je tegen alles aan, wat hier is....en is Nederland zo slecht voor jouw gevoel....wat doe je hier dan? Niemand verplicht iemand om hier te blijven wonen. Graag of niet...is het meer. Dus...als je over het geheel kijkt..qua bevolking in Nederland...dan kan niemand er omheen...dat het toch steeds dezelfde groep is....die de kranten haalt en de tv. En dat door Negatief Gedrag. Helaas...want we hebben hier alles...in feite. Dit land is nog het beste van al. Wat valt er nou te klagen eigenlijk. Het zou niet in mijn hoofd opkomen...om naar een land te gaan...waar je al gevangenisstraf krijgt....voor een simpele zoen aan je partner...te gestoord voor woorden. Dus als er mensen zijn die niet tegen onze vrijheden kunnen...wat ik ook wel kan begrijpen als je daar op gegroeid bent...kom dan niet hier heen!! En verwacht niet dat je hier de hele Nederlandse cultuur op zijn kop kan gooien ...en willen veranderen naar jouw wensen, wetten en gelovige dingen. Toch....lijkt mij.

Onze Geert gelooft niet in multiculturele samenleving. Hij vind buitenlanders en alles wat zijn vanuit hun eigen land meenemen en bedreiging. Met name de islam vind hij een cultuur die hij niet in onze samenleving ziet integreren. Waarom zo erg? Hij wil een grens gaan leggen tussen goede en foute mensen. Zie het al voor je? Dat er straks wetten komen waaraan je moet voldoen om maar in het land te mogen blijven? Krijg je weer zo'n superieur rassen gedoe. Daarom erg. Bovendien zie je aan Geert Wilders dat hij een kort lontje heeft, hij regeert op grond van onbegrip, ongeduld en frustratie. Vind ik geen goede bodem voor een landsbestuurder. Er zijn zoveel dingen die je aan kan pakken om ervoor te zorgen dat we niet meer te veel belasting hoeven te betalen en hij neemt er de buitenlanders uit. Terwijl er op het gebied van landbouw, importprodukten, zorg, overheid, koningshuis en noem maar op ook anders te werk kan worden gegaan wat positieve invloed heeft op de hoogte van onze belasting. Maar nee, hij neemt de buitenlanders ter discussie. En ja daar zitten rotte appels tussen, maar daar hebben we er ook genoeg van die op nederlandse bodem zijn geboren en getogen.

Wilders haat gewoon datgene waarvan hij weet dat de meeste Nederlanders het ook haten. Dat heet populisme, het volk naar de bek praten. Als er b.v. een tendens ontstaat dat mensen een hekel gaan krijgen aan verchroomde deurklinken zal Wilders zeggen dat hij daar ook een hekel aan heeft om aanhang te winnen.

Premier Howard van Australië zei het volgende als afsluiting van een rede: 'Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons Christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, …' 'HET RECHT OM OP TE STAPPEN!' Wilders heeft duidelijk gemaakt dat er eens een einde moet komen aan het leed dat mensen, die anders denken en doen, aanrichten. Dáár gaat het om en niet: Wilders heeft een hekel aan buitenlanders of moslims. Lees en luister eerst goed vóór je commentaar geeft. Toegevoegd na 8 uur: Heb de hele speech overigens ook naar Geert Wilders gestuurd, omdat ik vind dat hij iets meer moet nuanceren. Met alleen maar nadruk leggen om een punt duidelijk te maken, lok je alleen maar reacties uit, zoals in deze rubriek al meerdere malen werd aangetoond.

Het is geen haat, hij baalt van de mensen die Nederland onnederlands willen maken. Het moet toch niet kunnen dat buitenlanders hun gebruiken willen toepassen en hun geloof zo willen uitdragen, dat wij "originele" nederlanders er last van hebben. Onder alle bevolkingsgroepen heb je "tuig", maar tuig uit Marokko moet je terugsturen (geld ook voor mensen met herkomst uit andere landen) Moet toch zeggen dat marokkanen er toch wel patent op hebben om rotzooi te schoppen en zich veelal schuldig maken aan criminele activiteiten. (zie het marokkaanse tv-uurtje `Opsporing verzocht`' Maar ook ander tuig van welke nationaliteit ook, moet of terug gestuurd of strakker aangepakt worden. Marokkanen moeten nederlanders worden en 1 paspoort inleveren. Geen islamitische scholen, gewoon op een nederlandse school. Geert heeft gewoon gelijk, wedden dat heel veel nederlanders dit ook vinden, maar het niet hard op durven te zeggen.

hij wil minder buitenlanders in ons land hij vind dat er teveel van zijn in nederland

Geert Wilders is pertinent niet tegen buitenlanders. Let maar eens op,hoe graag hij naar Amerika gaat om daar weer centjes te schooien voor zijn PVV.

ik weet niet of wilders echt haat heeft, de geschiedenis heeft keer op keer bewezen dat in roerige tijden men zondebokken zoekt, hij wakkert het vuurtje heel handig aan en veel mensen gaan zo op in hun onderbuik gevoelens dat ze vergeten overzicht te behouden en verzanden in kokervisie. ( verdeel en heers is een heel oud spelletje) geert wilders is vooral een populist hij zal van allerlei middeltjes gebruik maken als hem dat persoonlijk winst opleverd....

Hij is inderdaad niet tegen buitenlanders maar tegen de Islam. Of eigenlijk: hij is bang voor de Islam. Waarom? Daar kun je alleen maar naar raden want daar heeft hij zich zelf nog nooit erg duidelijk over uitgesproken. Hij beschrijft een hoop: moskeen, hoofddoekjes enz... maar waarom hij dat nou zo erg vindt?

Veel van wat Wilders zegt komt NIET in de pers...want de pers is tegen hem en die zijn dus gebaat bij het maken van zoveel mogelijk anti reclame. Als je leest (op de site van PVV staan de echte uitspraken van de PVV ) wat de PVV werkelijk zegt heb je een veel beter idee. Zou je trouwens ook moeten doen om te weten wat de andere partijen echt voorstaan. En inderdaad, Wilders is getrouwd met een buitenlandse en zijn kinderen (als hij die krijgt/heeft) zijn dan automatisch ook allochtoon. Net als dat mijn kinderen allochtoon zijn overigens.... Wilders is vzv ik gehoord en uitgezocht heb uitsluitend tegen CRIMINELE buitenlanders en tegen een teveel aan buitenlanders die niet in staat zijn de eigen broekriem op te houden....een immigratie land kan nu eenmaal niet tegelijkertijd een verzorgingsstaat zijn want geen enkel land is groot en rijk genoeg om ALLE mensen te verzorgen. De keus is derhalve: Of de bijstand ed. afschaffen OF de immigratie van mensen die geen bijdrage aan ons land (kunnen) geven tegengaan.

Dat de 'heer' Wilders tegen in Nederland wonende buitenlanders zou zijn, geloof ik niet. Hij vindt dat de buitenlandse mensen die wij als gasten hebben binnengehaald zich behoren te gedragen als gasten. Dus dat ze hier geen crimineel gedrag mogen vertonen. Ik vind ook dat mensen zich netjes behoren te gedragen. Datzelfde vind ik trouwens ook van de wèl oorspronkelijke Nederlanders. Wat hij verkondigt klinkt zo op het 'oog' niet onredelijk..maar pas op. In zijn zogenaamde redelijkheid schuilt een groot gevaar. Groepen mensen tegen elkaar opzetten, juist met enkele redelijkklinkende argumenten, is bloedlink. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de Hitler tijd m.b.t. de Joden. Mocht de 'heer' Wilders haatgevoelens koesteren tegenover de hier ten lande wondende 'andere bevolkingsgroepen' dan lijkt het mij dat hij beter eerst aan zichzelf kan gaan werken. En dat hij zich dan pas eventueel daarna zou mogen wijden aan de hoogstverantwoordelijke taak van minister president. Gr. Ton

Helaas hakt iedereen maar op Wilders in, maar hij heeft wel degelijk een punt, niet dat ik 9 juni op hem zal stemmen (dat doen al genoeg mensen) Hij moet een flinke luis in het Haagse Plush blijven, maar geen minister President worden. Het is wel degelijk waar dat er een aanzienlijk groter deel van de Marokaanse en Turkse alochtonen crimineel is. Bijkomend probleem is dat door het dubbele paspoort ze heel gemakkelijk naar het ,,thuisland'' verdwijnen. (Laats nog de Turkse Vrouwenhandelaar) Door boeken te lezen over de Islamitische cultuur (IC) ben ik er achter gekomen dat begrippen als Cultuur en Respect een hele andere betekenis hebben binnen deze gemeenschappen als in Nederland. Voor ons is respect iets wat je kunt verdienen, door goed gedrag een goede prestatie of wijsheid etc. In de IC is respect iets wat je op kunt eisen zelfs met geweld kunt afdwingen. Cultuur is bij ons Boerenkool met worst, de Nachtwacht of Koninginnedag. In de IC is het een levenswijze die van generatie op generatie wordt opgelegd en gecontroleerd, en waarin overtredingen niet zelden met geweld of met de dood worden bestraft. Het zou goed zijn als politicie die onze normen en waarden uitdragen bij de woorden Cultuur en Respect goed zeggen wat ze bedoelen. Begrifppen als ,,elkaar respecteen'' ,,in je waarde laten'' ,,je zelf kunnen zijn'' zijn voor ons een groot goed. maar komen in de IC niet voor. Het s niet mogelijk voor ons (niet gelovigen) in de IC respect te verdienen en onze cultuur is in hun ogen een zootje. Wilders haat geen buitenlanders, hoogsten een geloof dat niet gelovigen mag vermoorden, hun eigen vrouwen en dochters ondergeschikt acht en homo's mag vermoorden. etc. etc. Er zit een gigantische kloof tussen de IC en onze westerse beschaving, wie dat in 1 theedrink sessie denkt te kunnen overbruggen, heeft het mis. Buitenlanders die in hun eigen land voor hun leven vrezen en in ons land hun toevlucht zoeken moeten hier welkom blijven. Je moet het probleem niet onderschatten, dat doen al genoeg politicie.

Geert heeft ooit blautje gelopen bij een marokaanse schone

Hij heeft het inderdaad vooral op moslims, wat natuurlijk heel erg is. Maar volgens mij heeft hij minder tegen andere mensen, omdat hij deels ook van niet-nederlandse komaf is.

Wat Wilders nu wil, wilde de Centrum Partij 25 jaar geleden ook. En de Volks Unie, en de zwarte weduwe "Rost-van Tonningen". Alleen toen mocht je dat niet zeggen, en was het zelfs verboden, nu kun je er mooie sier mee maken. Tja, is het erg. Dat moet je voor jezelf bepalen. Wat Rita Verdonk wil, dat vind ik pas erg. Mensen zonder al te veel proces en gedoe arresteren en opsluiten, omdat ze ergens waren en er verdacht uitzien, dat lijkt mij erg. Zij noemt dat "veiligheid terug op straat". Wilders lijkt voor moslims andere normen en regels te willen dan voor niet-moslims. Geen hoofddoekje, wel een joden-keppeltje. Geen islamitische scholen, wel Israelische scholen. Want onze cultuur is beter dan andere cultuur, wordt beweerd. Ik denk dan: zou een Afrikaans land graag onze graai-cultuur willen implementeren? Goedkope arbeid in het buitenland exploiteren, om zelf te besparen. Dieren uitbuiten, de natuur op het spel zetten (denk aan die olie-breuk) om op vakantie te kunnen met het vliegtuig. Er zijn natuurlijk heel veel dingen erg, maar wat wij zelf doen, dat vinden we altijd goed, of eigenlijk, het allerbest. Dat zou een ander ook moeten doen. Precies zo. Of het nu school is, of de dokter die we hebben. De kerk die we bezoeken. De politieke partij waarop we stemmen. Het politieke systeem wat we hebben. Koninkrijk of republiek? Vlaams of Waals? Uiteindelijk lijkt "de rest van de wereld" altijd dommer dan wij, ze snappen het eigenlijk niet zo, en wellicht kunnen wij ze met zachte dwang wel voor ons karretje spannen. Dat zou beter zijn voor hen. Maar vooral voor ons.

tja Wilders wat zal ik over hem zeggen?Ik heb twijfels hij zegt niks tegen buitenlanders te zijn ,maar ondertussen zijn de hardwerkende belastingbetalende buitenlanders als de dood voor hem.Juist omdat hij zich zo fanatiek richt op islam/geloof.dus stelling alleen rotte appelen eruit klopt niet. Ik vind het enge (en ook terecht) dat geen politieke partij niet met hem wil regeren,als er dan half nederland op stemt krijgen we dan een dictatuur? Zo is hitler ook begonnen tijdens crisis jaren tegen de joden begonnen,die hadden ook de middenstand in handen. hoofddoek tax? diegene die betaald heeft jodenster op. sorry ik vind hem te griezelig voor woorden. helaas heeft ook heleboel mensen slechte ervaringen met onze medeburgers gehad en ja zal eerlijk zeggen heb ook wel eens geroepen.maar ik bedenk wel dat we allemaal mensen zijn. vraag me ook af of hongaarse werkt? wat weten we eigenlijk van Wilders??? willen we stemmen op iemand die duidelijk overkomt maar tegerlijkertijd ook zo vaag ? geheime bijeenkomsten wat wordt daar gezegd? als niet lid kom je er niet in. Mensen denk na ! Wat ik begrijp dat mensen als protest stemmen tegen regering van nu die hebben het lekker verklooid,maar ook niet helemaal crisis kwam uit amerika overwaaien,en er aardig ingehakt door media; mensen zijn bang en voorzichtig geworden. en is altijd makkelijker een andere bevolkingsgroep de schuld te geven dan naar je eigen stomme leningen te kijken.(wordt vast min duimpje) maar daar is nog niet antwoord op de vraag> ik denk dat wilders de islam gebruikt om de allochtone mensen anders te laten maken als wij soort mensen.dan is het niet zo erg om ze het land uit te zetten brrrrrrrrrr

Aller eerste wil ik even zeggen dat ik het goed vind dat Wilders zijn mond open durft te trekken waardoor mensen wel weer aan het denken worden gezet. Maarrr….... Ik irriteer me mateloos aan het feit dat er ook een heleboel onwetende domme mensen zijn, die klakkeloos nalullen wat uit zijn mond komt. Het is erg makkelijk om te wijzen naar een bepaalde groep omdat er een te groot deel van hen maar zeker niet het overgrote deel zich niet weten te gedragen. Ook vind ik dat na de algehele wereldgeschiedenis er niemand is die mij kan vertellen waar ik wel en niet mag wonen! (Inmiddels ben ik zo een mengelmoes dat ik geen zogenaamd "eigen" land heb, maar wel een eigen leven!) Ik vind dat ik het recht heb om iemand te vermoorden, verkrachten, martelen of wat dan ook en dan net zo gestraft worden als de autochtone Nederlander (bijna niet), in plaats van dat ik na mijn gevangenis straf die niks voorstelt het land uit moet. De enige rede dat Wilders iets wil doen aan die "Vervelende" allochtoon is omdat hij daarmee mensen aanspreekt! Een hele hoop mensen. Want op het moment dat er dingen slecht gaan hebben we een zonde bok nodig. En dat in plaats van het oplossen van de echte problemen!

Hij heeft een obsessie. Een stoornis dus. Daar kan een persoonlijke slechte ervaring aan ten grondslag liggen. Maar dat zal hij niet toegeven. Het is gewoon een stoornis.

hij grijpt dit vraagstuk aan om de aandacht te trekken bij, de bekrompen deel van de bevolking, die zich achtergesteld voelt! als je hem zou vragen geertje wat ga je doen aan de dijken en bescherming tegen de zee. of het file probleem! of de gezondheidszorg!! staat hij waarschijnlijk te kwijlen!! En wat betreft waar zijn haat vandaan komt? zal wel veel gepest zijn tijdens het omkleden voor gymles!! ja we hebben inderdaad problemen met bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland! maar die zijn niet minder dan, de problematiek die we ondervinden van asociale onaangepaste landgenoten! Mijn mening wat geertje betreft is een storm in glas water die kant nog wal raakt!!!!

Geert Widers zet voort waar het voor Pim Fortuyn ophield!!!

door domme dingen te zeggen wil hij bekend worden

Geert Wilders (BONDIE) IS-LAM. Toegevoegd na 1 minuut: Sorry ( BLONDIE).

De Europese landen moesten vroeger moslims toelaten van de Arabische landen. Anders zou dit negatieve gevolgen kunnen hebben voor olieleveranties aan Europa. De politiek heeft deze chantage vertaalt in een ideaal voor ons: een multiculturele samenleving. Moet kunnen. Kan dus niet. Welke Nederlander zou echt kunnen integreren in Marokko? Je kunt er hooguit een baan krijgen, dus functioneren, maar niet integreren. Integratie is een luchtkasteel. En stel dat radicale moslims een politieke partij oprichten, wie garandeert dan dat de gematigde moslims hier niet op zullen stemmen. Begrijpt u de angst van velen en die van Geert Wilders en die van mij. Ieder mens is gelijkwaardig, maar iedere cultuur is anders. Anders is het geen cultuur meer. Niet mee eens? Laat me dan es weten welke vruchten autochtonen en allochtonen tesamen plukken van een mc samenleving. Het enige wat er gebeurt is proberen ellende te vermijden.

Omdat dat ruimhartige asiel beleid 7000.000.000 euro per jaar kost.En we inmiddels een stampvol land zijn.0 jaar terug had je dat liedjes 15 miljoen mensen op dat kleine stukje aarde.Dat is nu 17 miljoen.Het is ook helemaal niet erg

Geert Wilders is niet tegen buitenlanders. Hij is wel één van de weinigen die zijn mening durft te geven over criminele buitenlanders. Het is toch alleen maar goed als ons land daartegen beschermd wordt? De huidige aanpak is veel te slap en dat komt mede door slappe politici. Wilders durft zich uit te spreken en dat hij daardoor contstante bewaking en een beveiligd huis nodig heeft zegt al genoeg, wat het uitten van vrije meningsuiting betreft. Dat zijn toch alweer buitenlanders die daar geen belang aan hechten en enkel zichzelf willen laten horen, zien en voelen, op een negatieve manier. Ik heb zelf een buitenlandse vriend, maar hij is tenminste wel geintregeerd in onze samenleving. Dáár gaat het om!

Bronnen:
Wilders tegen buitenlanders...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100