Beide. Een goede bestuurder is in staat overal en altijd overeind te blijven, zeker in debatten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

beide, maar ook wie te vertrouwen is en ziijn beloften nakomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehh, je weet pas of iemand goed een land kan besturen, als hij gekozen is. Iemand wordt pas gekozen als hij zich laat zien en spreekt.

President Obama heeft ook pas eerst moeten leren debatteren, dan pas kan hij leren om President te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanavond op RTL ging het erom wie van de vier het best kan debatteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het land te kunnen besturen moet je regelmatig debatteren, of spreken in het openbaar.
Dus het één kan niet zonder het ander.