Tax Free Shoppen op Schiphol bestaat voor de meeste bestemmingen niet meer.
Waar het voorheen mogelijk was om zonder BTW en/of accijnzen artikelen te kopen, is het vandaag de dag enkel nog mogelijk bij een aantal bestemmingen.
Uitzondering zijn reizen naar de Canarische Eilanden, Åland, Helgoland en Livigno.
Het logo van Tax Free vind je echter nog veel bij winkels.
SimonV
6 jaar geleden
LloydChristmas
6 jaar geleden
Dank voor je duidelijke antwoord!