Het Koninkrijk der Nederlanden bestaat op dit moment uit 4 landen en 3 speciale gemeenten.

Landen: Nederland, Aruba, Curacao en Sint Maarten
Speciale gemeenten: Bonaire, Sint Eustatius en Saba

Voormalige gebieden zijn: Suriname, Nederlands-Indie, Nederlands Nieuw-Guinea, Belgie, Luxemburg en kleine delen van Afrika.

In Belgie heb je een groep genaamd ''de Grootnederlanders'' zij zijn voorstanders van een verenigd Nederland en Vlaanderen. In zowel Nederland als Belgie zijn er best wat mensen die dit idee zien zitten, zelfs Geert Wilders heeft dit wel eens laten weten. https://nl.wikipedia.org/wiki/Grootneerlandisme#Onderzoeken_naar_ondersteuning_van_de_Groot-Nederlandse_gedachte

Verder zijn er voor zover ik weet geen politieke partijen of groepen die dit willen.