GeenPeil is een Nederlandse politieke partij en politiek gericht initiatief uit 2014 dat werd opgepikt door weblog GeenStijl. Het werd in 2015 bekend door een nationaal raadgevend referendum aan te vragen over de Associatieovereenkomst tussen de Europese Unie en Oekraïne.

De naam GeenPeil, afkomstig van GeenStijl, is ontstaan als reactie op de weinig betrouwbare peilingen van onderzoeksbureaus als Maurice De Hond.
Geen Peil peilt niet, maar zegt zetelverdelingen voor verkiezingen "te meten en te weten" via haar polls...
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
SimonV