Kan ik gratis kamerdebatten op m'n telefoon kijken?

Het meest ideale zou livestreams zijn, of anders een samenvatting ofzo. Of terugkijken. Ik heb op Youtube gezocht, kon niks vinden. Een bonusvraag: Verder is er naast de NOS en nu.nl geen channel voor NL politiek nieuwste of wel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Vraag 1: ja, dat kan via NPO (bron 1).
Vraag 2: ja. Naast de verschillende dagbladen zou je eens op politieknieuws.nl kunnen kijken (bron 2), een website die via verschillende media politiek nieuws verzamelt. Je kunt je er o.a. abonneren op een nieuwsbrief waarbij je je nieuwsvoorkeuren kunt aangeven.

Toegevoegd na 51 minuten:
Je kunt ook lid worden van de Facebook-pagina van NPO Politiek (bron 3). Daar worden echter weinig nieuwsupdates geplaatst, gemiddeld eens in de paar dagen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt. De NPO app speelt bij mij live niks af. Werkt niet. Maar ook alleen live. Moet ik een vlc player ofzo downloaden? Of weet jij dat zo niet?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik maak zelf geen gebruik van de app, dus dat kan ik je inderdaad niet vertellen, helaas...
Ik zou wel zeggen dat, als er een aparte app is, dat deze app geen problemen zou moeten hebben met het afspelen. Maar nogmaals, ik weet het niet precies.