Hoeveel bommenwerpers heeft Nederland?

Het schijnt dat de VS aan Nederland heeft gevraagd om ook in Syrië te gaan bombarderen (in Irak doen 'we' het al). Maar hoeveel bommenwerpers heeft de Luchtmacht dan nog na alle bezuinigingen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Als Nederland gaat bombarderen in Syrië zullen ze dat gaan doen met F-16's. Nederland heeft op dit moment nog 61 F-16 operationeel...