in oktober heb ik bij de ambassade van eritrea een visum aangevraagd, nu zitten we al eind november en het is er nog niet. wat te doen?

ik ga 6 december weg, het is er nog steeds niet. ik blijf maar mailen bellen en wil morgen weer langs gaan. maar het duurt en het duurt maar. ik heb veel geduld maar die is nu wel langzaam aan het verdwijnen. ze hadden bij de immigratie dienst in eritrea al lang de aanvraag in behandeling kunnen nemen,maar tot nu toe niet gedaan. die dagen die voor een aanvraag zijn berekend+- zijn al overschreden. ik blijf er achter aan gaan. maar ik wil ook niet als een stalker overkomen en ze bestoken met mails en telefoontjes.
maar de tijd dringt, dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
misschien moet je hier en daar wat toesteken....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toch geduld blijven houden, denk ik. Goed duidelijk maken dat het belangrijk voor jou is dat het snel gebeurt. Maar wel beleefd blijven, hoe moeilijk dat misschien ook is. Boos worden of gefrustreerd overkomen zal je zeker niet helpen.

Antwoorden (1)

Langs gaan en uitleggen, dat je nu met spoed een visum nodig hebt. En vraag door welke gegevens ze nodig hebben. En ga vroeg op de dag en blijf ter plekke wachten op antwoord.