Wie is die ondernemer die zich zo inzet voor het milieu?

Een paar dagen geleden was er in het een of andere praatprogramma (ik weet wérkelijk niet meer welk) een ondernemer aan het woord die zich heel erg heeft ingezet voor elektrische auto's en spaarlampen. Hij zei dat hij op de 15de plaats staat op een lijst van een partij die meedoet aan de Europese Verkiezingen. Ik weet niet welke partij dat is, en ik weet ook niet hoe deze man heet.
Ik wil wel graag iets meer over hem weten, omdat ik wil kijken of ik hem een goede kandidaat vind.
Wie kan mij vertellen wie deze ondernemer is (en eventueel voor welke partij hij meedoet)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

bamibal