De grote verandering kan pas komen als wij opnieuw mogen stemmen en op deze dag alle trouwe CDA-stemmers met griep op bed liggen en dus de deur niet uit kunnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Geloof krijgt hoogst waarschijnlijk een klap, CDA / CU wordt moeilijk samen met een derde. Verwacht zelf VVD/PVV en weer CDA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom een min, wordt om een mening voorspelling gevraagt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee, hij is niet van mij, maar CDA en PVV? daar zijn ze toch echt tegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- telt ook niet voor mij net zo als +, alleen jammer dat ze het niet motiveren. Daarnaast het CDA doet bewezen alles om te regeren. Vorige keer nog de partij van Fortuin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een plus voor je eerlijke mening, ik snap dat ongemotiveerde gemin ook niet. + (ik zie het wel vaker en het stoort me mateloos)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ook niet van mij hoor ,laat de beminner zich eens motiveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij een + omdat je een duidelijke mening hebt
Geen, omdat de politieke partijen dan lange tijd bezig zullen zijn met elkaar zo veel mogelijk de grond in boren en zichzelf ophemelen ten einde zoveel mogelijk zetels te krijgen. Met andere woorden, er zal even niet geregeerd worden en alle beslissingen worden uitgesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen,de lopende zaken worden afgehandeld en er worden geen belangrijke beslissingen meer genomen,tot na de verkiezingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Irak gebeurde ook toen ze gevallen waren, noem het maar niet belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Geen!
De huidig vallende regering blonk al niet uit van daadkracht. Als ze dan echt zijn 'gevallen' zal een nieuw kabinet/coaltie gevormd moeten worden. Dat zal met de huidige stemverhoudingen echt een 'lastige' worden.

Dus..., een lange periode van onderhandelingen tussen partijen terwijl het huidige demissionaire kabinet alleen maar 'lopende' zaken behandelt. Weinig verandering dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NIETS>
Uit eindelijk krijgt de burger hier de rekening van! Alle beslissingen worden uitgesteld. De broodnodige bezuinigingen ook. Hier zit Nederland niet op te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang bij politici niet het kwartje valt waarom de burger ze niet meer vertrouwt verandert er niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kwartje valt? Wanneer gaat bij jou het kwartje vallen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je zeggen dat de politici nu worden vertrouwd?
Verklaar je nader aub.
Grote veranderingen? Dat zie ik niet gebeuren, zal niet veel veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bar weinig veranderingen. 1. Er volgt dan een tijd, waarin helemaal niet geregeerd wordt, daar we geen regering hebben 2. Een nieuwe regering van wellicht andere signatuur zal gebonden zijn aan de lopende afspraken en wetten en voor ze daar een andere richting aan gegeven hebben zit hun periode er al weer op.