Ja, Nederland. Maar dan moet je wel in een caravan wonen en Mercedes rijden.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, super antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In elk land heeft de regering een aantal taken die ze moeten uitvoeren om het land in stand te houden. Dit moet ergens van betaald worden.

Of het nu linksom is of rechtsom, er zal altijd geld naar de staat vloeien. Als het niet is via inkomstenbelasting, dan zal het zijn op een andere manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het Paradijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Monaco kent geen inkomstenbelasting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Somalië. Maar daar betaal je op een andere manier.

Toegevoegd na 1 minuut:
En Brunei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Somalie is al genoemd, maar wat dacht je van Dubai?

Ja, en als je een land zoekt met een lage belastingdruk, kijk dan eens naar Nederland... http://www.economist.com/businessfinance/displaystory.cfm?story_id=6919139
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Plopsaland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een onbewoond eiland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel landen, als je maar arm genoeg bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dromenland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luilekkerland.
14 jaar geleden
British Virgin Islands, veel bedrijven hebben hier bankrekeningen, zodat ze een deel belasting kunnen ontlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een land waar niks georganiseerd is, geen infrastructuur, geen onderwijs voor iedereen, geen wegen zijn (behalve tolwegen) en geen politie. En ook geen gevangenissen. En nog veel meer niet. In zo'n land wil ik wonen. Heerlijk, maar niet heus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Never Never land (heb Peter Pan tenminste nooit horen klagen over belastingen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Vanuatu is geen inkomstenbelasting, geen belasting op kapitale goederen en geen successierechten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belastingvrije landen zoals de Kaaiman eilanden, Dubai, Monaco en de Bahamas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja haiti daar bestaan geen belastingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantasialand......, alleen BTW!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt er van af over welke belastingen je het hebt. Ik ken geen enkel land waar geen inkomdtenbelasting geheven wordt maar er zijn een aantal landen waar de successierechten gewoon afgeschaft zijn en het gaat heus niet om onooglijke atollen in de Stille Oceaan die af en toe onder de zee-oppervlakte duiken. Neen, een leuk vakantieland zoals Italië heeft gewoon de successierechten afgeschaft. Dus eerst Napels zien en dan sterven. Andere landen zoals Portugal kennen geen successierechten meer in rechte lijn. Ook Monaco, bepaalde kantons in Zwitserland, Argentinië, Quèbec kennen geen of bijna geen successierechten … Ook in Spanje kan je - maar dit is een verhaal apart - als je het handig speelt successierechten vermijden.