Wat zijn de normen en waarden van de pvv?

Ik zou graag willen weten wat nou de normen en waarden van de PVV zijn?
Ze hebben bijvoorbeeld de waarden vrijheid en veiligheid. Maar welke hebben ze nou nog meer? En wat voor belangen heeft Geert Wilders daarbij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.partijstandpunten.nl/pvv/

Antwoorden (2)

tsja, in iedergeval geen gelijkwaardigheid, respect en rechtvaardigheid :-)

De pvv stoelt inderdaad in vrijheid en veiligheid en daarnaast ook in onderdrukking van moslims, het terugdringen van he imigratiebeleid en de verzelfstandiging van Nederland in de EUROstaat

De pvv wenst zich alleen in te spannen waar ze last van hebben, maar dragen niet bij aan de oplossing of beter, aan het preventiebeleid. Hun normen zijn daardoor ook, het heel duidelijk in kaart brengen van irrataties en ergernissen in de maatschappij. Dat wekt begrip bij menigeen.
Vele politici zijn nameljk veel behoudender in hun uitspraak vanwege het respect voor alle mensen, en niet voor een specifieke groep ontevredenen in de samenleving.

Hoever je dit normen en waarden kan noemen, verschilt per individu. Normen en waarden zie ik als een begrip wat diep gegrond is, en wat daardoor behoudend geformuleerd moet worden met altijd eenzelfde standpunt.
Grotemondjespolitiek of bangmakerij behoort daar niet toe.
Het is eerder een vorm van propaganda en indoctrinatie.

Daarnaast zijn standpunten van vrijheid en veiligheid een tegenpolig duo.
Deze kunnen alleen evenpolig zijn als "lastbakken" (ik zeg moslims) worden ondedrukt in een politiesysteem (veiligheid) terwijl het overige deel geniet van vrijheid en blijheid. En dat is precies waar hun voor uit komen...
Met andere woorden, het begrip vrijheid is niet humaan maar egocentrisch.

Een goede politieke partij sluit geen enkele nederlander uit.
Veiligheid behoort zo te zijn dat samenleving een geborgen gevoel heeft onder alle mensen van die samenleving. Mensen van die samenleving uitsluiten of juist vrijstellen werkt averechts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De voornaamste normen en waarden van de PVV met nadruk waar Geert voor staat is weer terug naar de basis om de baas te zijn in eigen huis.
Wij behoren te zijn wat onze ontwikkeling heeft gebracht met onze manier van denken en doen uit onze ervaring tot nog toe.
Geen flauwe kul of interrupties van andere culturen die wij hier in het westen allang (behoren) te boven zijn.
De bedreiging die hiervan uitgaat van sommige culturen is wel erkent door het Amsterdamse Hof als reëel, maar hun verdere sociale gedachten hierover vertellen dat je tegelijkertijd een hele groep daarmee beledigd.
Dit is gerechtelijke angst-culturele onzin omdat Wilders vaak heeft aangegeven dat alle goedwillende (niet in strijd met onze normen en waarden zijnde) een verrijking voor onze cultuur kan betekenen.
De echte goede bedoelingen voor onze maatschappij van Wilders wordt ook door onze angsthazen in de media, alsook in door de meeste politieke figuren niet ondersteunt.
Wij zijn Nederlanders om trots op te zijn: Behoudt die trots. De Belgen liggen ons wel en met de Duitsers kunnen we het goed vinden; maar de rest heeft toch min of meer een andere instelling waar we over moeten nadenken hoe we daar mee om zullen moeten gaan. Nog meer met andere culturen buiten Europa.
Wilders (pvv) is voor nationale eigenwaarde met het oog op onze steeds maar verder te ontwikkelen betere toekomst, met inzicht op de echte normen die passen in de meeste waarden van een natuurlijk en echt menselijk gedrag.
Vrij en zichzelf kunnen zijn, gelukkig zover als maar mogelijk. Mens in optima forma.