Hoevaak wordt een korpscommando ingezet in een missie naar het buitenland ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kom je niet te weten, dergelijke operaties zijn geheim!

Antwoorden (1)

Daar is moeilijk een concreet antwoord op te geven, want dat hangt af van veel verschillende factoren. Zoals: de politieke keuze aan welke missies deel te nemen, het karakter van die missies en met welke inzet men daaraan wil deelnemen, de hoeveelheid compagnieën en de inzetbaarheid daarvan, etc.