Welke beroepen zijn er bij de overheid?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koffiedrinker en uit-het-raam-kijker. Oh, wacht, en ik vergeet nog eentje: Koffiedrinker-en-uit-het-raam-kijk manager.

Het beste antwoord

Ambtenaar!

Buiten zo'n flauw antwoord: Er zijn tientallen zo niet duizenden types banen bij de overheid. Van hondertrainer voor de politie tot staatssecretaris of gezondheidsmedewerker en docent.

Kijk op de website voor een idee. Helaas is vandaag een dag voo rgroot onderhoudt :|

http://www.werkenbijdeoverheid.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn op het moment 500 functies binnen de rijksoverheid, welke ze willen terugbrengen tot 50.

Denk hierbij aan van alles tussen de politie, rioolreinigingsmedewerker, IT, receptionist, Personal assitant, tot inhoudelijk top ambtenaren in de specifieke vakgebieden van de ministeries, maar ook een concierge en ambassadeur zijn beroepen bij de overheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zozeer het aantal functies, meer het aantal functiebenamingen die ze willen snoeien. Dit om verplaatsing tussen verschillende departementen te faciliteren.
Straat schoonmaker.