min laptop is in beslag genomen door de politie, doordat me ex me er beweert dat ik verboden dingen op me pc heb? dit is dus niet waar

me ex heeft dus aangifte gedaan dat ik iets op me pc moet hebben wat strafbaar is wat niet het geval is. de politie gaat dit dus nu onderzoeken en nakijken. me pc is nu al 5 dagen weg hoe lang gaat dit nog duren dagen, weken maanden?? ik heb me pc hard nodig

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, Echt heel flauw dat ze dit gedaan heeft. Echter kan ik niet weten hoelang de politie je laptop in beslag houd. Dit hangt puur af van de politie. Hierover valt weinig info te geven. Maar als het waar is dat er niks op staat, zal het niet te lang duren. Sterkte, Schiz0ide

In principe mag de politie de laptop onder zich houden tot dat het onderzoek is afgerond / uitspraak van de rechter. Wat je wel kunt doen is een verzoek bij de officier van justitie indienen tot terug gaaf van de laptop als je deze benodigd voor het werk (verklaring van werkgever noodzakelijk).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100