Waar kan ik een citaat vinden dat een politieke partij zelf toegeeft links of rechts te zijn?

Beste lezer,

Ik ben op zoek naar een citaat of verhaal waarin een politieke partij of leider zelf zegt dat de partij of links of rechts is.

Met vriendelijke groet,

Pavalion

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

"GroenLinks streeft naar een duurzame toekomst, emancipatie en gelijke kansen voor iedereen. We brengen onze idealen dagelijks in de praktijk. In en buiten het parlement. We hebben een optimistische kijk op de toekomst: we willen elke kans grijpen om onze groene en linkse idealen in de praktijk te brengen. Met oog voor de lange termijn en in het belang van komende generaties."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht als het toch al in de naam zit moeten ze het ook wel ergens verantwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind ik ook maar je hebt altijd van die verzuurde types die een gevat antwoord met een min honoreren.