hoe kan je mee doen met een partij in de verkiezingen en wat gebeurt er nu tot het einde van 2012?

het kabinet is nu gevallen, maar wat moet je allemaal doen of zelf mee te doen met de verkiezingen?
en wat gebeurt er nu tot het einde van 2012 aangezien het kabinet is gevallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je zelf mee wilt doen met de verkiezingen zal je een partij op moeten richten, een partijprogramma moeten hebben waarin jij de standpunten van die partij duidelijk naar voren brengt, verder zal je moeten zorgen dat er voldoende mensen lid worden van jou partij om zo een groot mogelijke stem te hebben.
Het kabinet is gevallen, dit houd in dat de regering nu demissionair is en zij géén belangrijke beslissingen meer mogen nemen, deze horen zij door te schuiven naar een volgende regering.
Dat ze overigens toch wél belangrijke beslissingen nemen is even een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa maar je moet om een partij te beginnen ook een aantal dingen doen, zoals naar de kamer van koophandel e.d. welke dingen zijn dit allemaal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/verkiezingen/vraag-en-antwoord/hoe-richt-ik-een-politieke-partij-op.html
Hier kan je precies vinden wat je allemaal moet doen als je een politieke partij wil beginnen, en ja, je moet je ook inschrijven bij de KvK.