Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vriend worden van Ruud Gullit en volgend jaar naar de WK voetbal in Zuid-Afrika gaan. Dan zal je vast een keer doel treffen, maar wel ervoor gaan hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe wordt je vrienden met Ruud Gullit? Zou hij van gevulde koeken houden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tip: hij loopt met krukken en zijn huwelijk met Estelle is maar zozo.... dus grote behoefte aan een echte vriend.

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat de kans dat er morgenochten briefjes van 500 euro uit je poepert groeien groter is!

Maar je zou kunnen proberen iets wereldverbeterend tegen apartheid te realiseren, wellicht maak je dan een minuscuul kansje...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou hem opbellen en een afspraak maken. Zonder afspraak bij hem langsgaan lijkt me niet echt beleefd.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
Zoek zijn adres en ga erheen, hij zal je ontvangen... Maar wees wel snel, hij gaat binnenkort dood...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie niet?
Maak je verdienstelijk. Bijvoorbeeld bij 46664, Mandela's global HIV/AIDS awareness group. Dan komt het allemaal goed, kijk maar:
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Contact opnemen met de zuidafrikaanse overheid, kijk eens of daar een contactadres is waarmee je Nelson Mandela kunt schrijven of mailen. Kans is klein dat het lukt, maar misschien toch het proberen waard. Of eens informeren of en wanneer hij zich op bepaalde openbare gelegenheden laat zien, en hierbij aanwezig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ff een mailtje sturen naar nmfHAAL@DITWEGnelsonmandela.org: of je 'm mag interviewen voor je blad (bedenk maar een blad, of verkoop je interview aan een blad achteraf).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mailadres doet het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet de letters HAAL DITWEG er tussenuit halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet mailadressen nl. nooit correct en open en bloot in tekst op een website zetten. (Dus ook niet vragen: is ....@... 't goede adres? :P.)
Geen schijn van kans als je geen vip bent, anders ging ik met je mee.
Je zou naar de nu actuele musical "Amandla!Mandela!"kunnen gaan om je een avondje te "warmen" aan de ode van deze bijzondere man
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erzijn een boel fijne venten en ik laat dat zo blijven door ze NIET te ontmoeten! Wordt je ook niet ontgoocheld. Buiten dat lijkt me de kans miniem,maarstuur hem een brief,wie weet....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met genoeg doekoes..!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het makkelijk is om Nelson Mandela te ontmoeten! Maar schrijven kan altijd en grote kans dat je iets terug ontvangt.

Ik heb Desmond Tutu (mijn grote held) eens een brief geschreven en ik kreeg een handgeschreven kaartje terug! Ik zou Desmond heel graag een keer willen ontmoeten.

Ik ben overigens niet katholiek of gelovig- maar Desmond Tutu heeft mijn hart gestolen met zijn opvattingen, humor en kijk op het leven.
Nelson is natuurlijk ook een fantastisch persoon :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding