Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

komt er een nieuwe fitna ? (fitna2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
779
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...ik heb eerlijk gezegd de eerste nog niet eens gekeken ; de recensies vielen me tegen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

ja als mosterd fitna de maaltijd...

Nee hoor, hij moet nu serieus worden en zo meteen als hij de macht (heel even) heeft, dan is het helemaal gedaan met zijn spatjes... Dan is het zo voorbij en kan zich niemand ene Geert Wilders meer herinneren, net zoals al die andere vergeten namen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie ook weer?
vergeten..... greta verbonk of zoiets, weet ik veel :-)
Laten we hopen van niet. Is er ook maar iemand die hier op zit te wachten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige die dat weet is Geert Wilders, dus er is geen antwoord op deze vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dhr. Wilders heeft aangegeven dat hij zo'n film wilt uitbrengen; " In april 2009 gaf Wilders te kennen dat hij een tweede versie van de film wil uitbrengen in 2010. Deze film zou laten zien hoe het is gesteld met wat hij "de islamisering in West-Europa" noemt. Wilders gaf aan dat Fitna 2 "niet minder gepeperd zal zijn dan de eerste film".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die MRLNDAAA;

Hoezo, vond je de eerste zo spannend dat je nu wilt weten hoe het verder gaat? Wilders kan het produceren van films maar beter aan vakmensen overlaten, dus wat mij betreft geen Fitnasleep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop het niet. Een vervolgfilm is nooit zo goed als de eerste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de eerste was al bagger :) knip en plakwerk van internet-jat-filmpjes, mijn kleine neefje is er al handiger in...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding