Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang wordt verwacht dat deze financiële 'crisis' nog zal voortduren?

Hoe lang wordt verwacht dat deze financiële 'crisis' nog zal voortduren? Ik word er zo langzamerhand een beetje 'crisismoe' van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Persoonlijk denk ik dat we de echte problemen nog niet gezien hebben. Binnen 2 of 3 maanden komt het tot een apotheose. Daarna duurt het een jaar of 5 voor we weer op hetzelfde economische niveau zitten. Wereldwijd, wel te verstaan, en Europa zal daar ver bij achter blijven.
Kijk eens naar de grafieken vwb economische groei van Europa, Amerika, Japan en sommige Zuid-amerikaanse landen. We lopen nu al steeds verder achter, en dat verschil wordt door het huidige gemodder met de Euro snel groter.
(Lees meer...)
teusvh
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dit eigenlijk ook wel. Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat 't moeilijk is hierop een (kloppend) antwoord te geven. Denk dat komend weekend weer een stukje van de puzzel wordt geplaatst (toekomst euro/eurozone, etc)

Voorspellen of benaderen hoelang deze crisis nog gaat duren, is moeilijk omdat er zoveel factoren meespelen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De crisis an sich kan binnen een paar maanden zijn opgelost, maar de gevolgen kunnen en zullen waarschijnlijk nog jaren doorsudderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk nog enkele jaren. Dan zal het huidige economische model ineenzakken (kan je dit dan nog crisis noemen?) en zal er een totaal ander model ontstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding