Tijdens de motie van het onverdoofd ritueel slachten heeft er één PVV'er anders gestemd,weet iemand wie dat was??

En waar kan ik dit terugvinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het stemmen is anoniem dus dat is niet te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om Wim Kortenoeven :

Een ruime meerderheid van 116 tegen 30 stemde voor het wetsvoorstel. Bij de hoofdelijke stemming bleken de fracties van PvdA en PVV verdeeld. Bij de sociaaldemocraten stemden Metin Celik, Angelien Eijsink en Tanja Jadnanansing tegen, bij de PVV Wim Kortenoeven.

http://www.nu.nl/politiek/2551424/tweede-kamer-stemt-verbod-rituele-slacht.html

Groet:Zoekertje