Hoeveel is er in 2010 wereldwijd uitgegeven aan wapens?

Waar kan men statistieken raadplegen waaruit men kan afleiden of de bewapening toeneemt of afneemt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Weet niet of die cijfers er zijn en ook wel een reële waarheid zijn. Feit is dat de wapenindustrie één van de grootste is en niet snel zal verdwijnen. Elk wapen is er één teveel maar kennelijk zijn er te weinig mensen die er zo over denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou denken anno 2012 dat we in een super geciviliseerde wereld leven,en dat men de laatste 10 jaar de bewapening systematisch heeft afgebouwd.
Maar blijkbaar is het juist het tegenovergestelde....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel raar dat op deze vraag zo weinig antwoorden binnen kwamen. Daaruit kan men toch enkele dingen afleiden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Voor de moeite.