U zult 0900-8844 moeten gebruiken,zodat er hulp geboden kan ,worden. Nadat U heeft uitgelegd,waar U zich bevindt in de noodlijdende situatie of anderszins kan men aan de hand van Uw gegevens beoordelen onder welk district het valt en zal er politiehulp komen. Bij spoed WEL aangeven,uiteraard.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is één nummer dat in heel Nederland bruikbaar is en altijd tegen lokaal tarief (plus eventueel de kosten voor het gebruik van je mobiel).
Dus je ontdekt niet in een andere stad in nood ineens dat je het nummer niet blijkt te weten omdat dat nummer daar anders is.