Zou het kunnen zijn dat iedereen massaal PVV gestemd heeft in de hoop Wilders met voorkeursstemmen in het EP te krijgen?

Dan zijn we tenslotte een klein beetje van hem af?...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat denk ik niet.

Ik vermoed (of is het slechts mijn hoop?) dat men niet zozeer op Wilders of op de PVV heeft gestemd, maar eerder *tegen* Europa.

Als dat zo is, zou Wilders / PVV lang niet zo hoog scoren als er nu verkiezingen zouden worden gehouden voor het Nederlandse parlement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja, dat zal het zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee want wilders gaat zelf niet naar EP.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik denk dat Nederland ''massaal'' PVV gestemd heeft omdat Nederland toe is aan verandering...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet je eens gaan kijken in je geschiedenisboek. En dan gaan naar het jaar 1933 in Duitsland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben ik ook in zekere zin, maar het nederland van wilders, daar wil ik niet bij horen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knarfuz
En daar hebben we de eerste Godwin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Durf het te ontkennen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het is duidelijk, ik ben een nazi omdat ik géén ideaal van een Grote Europese Staat heb.* Misschien moet je dat geschiedenisboek zelf nog eens induiken, knarfuz. (*disclaimer: voordat iemand dat denkt, ik vind eurofielen en eurofederalisten óók geen nazi's. Ik wijs knarfuz alleen op een inconsistentie in zijn redenering. Als we zo beginnen, kunnen we namelijk wel overeenkomsten met de nazi's vinden bij iedere politieke stroming.)
Laat het zo zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want Wilders had zelf al aangegeven, dat hij, al had hij nog zoveel voorkeursstemmen gekregen, hij niet in het Europees Parlement was gaan zitten.
Oftewel, hij luistert wel errug goed naar 'de kiezer'! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, voor zo een plannetje zijn de PVV-stemmers bij verre na niet slim genoeg.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je ook weer gelijk in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd verfrissend, om voor idioot uitgemaakt te worden... Waarom is het voor veel mensen zo moeilijk om te accepteren dat iemand een andere mening kan hebben zonder meteen dom te zijn?
AWM
14 jaar geleden
Ik wil heel graag deze discussie aan, maar ik vrees dat de moderatoren gaan ingrijpen als ik echt zeg wat ik over dit onderwerp denk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ antwoordman laat iedereen in zn waarde..jij denkt anders over iets dan iemand anders..even goede vrienden..dat maakt deze planeet zo leuk..... we hebben allemaal een (andere) mening...;-)
AWM
14 jaar geleden
Een wijs advies Naatje, ik zal het opvolgen als de PVV ook iedereen in zijn waarde laat. Dus niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wauw bedankt, is alweer een tijdje geleden dat ik voor dom uitgemaakt ben. En heb jij concrete voorbeelden over dat PVV een specifiek iemand niet in zijn waarde laat?
Ik ken ook legio voorbeelden van allochtone jongeren die zich ook niet echt waardig gedragen en in plaats van gezellig thee met hen te gaan drinken (PvdA oplossing van Job Cohen) zou een harde aanpak best wel eens verfrissend kunnen werken.
AWM
14 jaar geleden
Oei. Is dit echt de plek voor een politieke discussie? Ik ben overal voor in, maar dit wordt het langste draadje van GV :)
Goed, heb je Wilders gevolgd in de 2e kamer over de ontvoerde journaliste Joanie de Rijke? En, wat vond je ervan?
Heeft ie die dame in haar waarde gelaten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman: Vroeger zaten in MIRC twee leuke pop-ups die ik hier wel op z'n plaats vind. 1) En wat kan ik met die belangrijke info?
2) Whatever you think and shut-up! En ja. Ik draai al een tijdje mee op het World Wide Web...
AWM
14 jaar geleden
@Starbless: Leuk, maar niet terecht.
Ik ben niet degene die hier deze discussie wil voeren. Even goed lezen.
ik heb niet massaal op PVV gestemd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou kunnen, maar het is erg onwaarschijnlijk, omdat iedereen weet dat hij in de landspolitiek blijft.

Ik denk trouwens niet dat je van iemand af bent als deze in het EP gaat zitten. Neem een voorbeeld aan mevr. Kroes; die heeft alleen op grotere schaal macht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zit dan ook niet in het EP, maar in de Commissie.