Is het waar dat in 1964 de EU bedenkers lid waren van de IG Farben/Nazi coalition gedurende WOII ?

http://current.com/news/90615452_ig-farben-nazi-coalition-founded-the-brussels-eu.htm

of is deze bron nergens op gebaseerd?

Toegevoegd na 7 minuten:
En als dit waar is, hoe is dit dan ooit mogelijk?
Het zijn Nazi's die Hitler hebben gesteund, Hitler wordt verslagen maar de Nazi's stromen wel gelijk door naar de EU.

Hoe kan dit ooit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Follow the source: copyright bij dit artikel ligt bij de Dr. Rath Health Foundation.

Mocht die naam je bekend voorkomen: Dr. Rath en zijn foundation zijn die gekken die een paar jaar terug beweerden dat AIDS-remmers gif zijn die AIDS verergeren en dat je als AIDS-patient in plaats daarvan maar vitamines moet slikken. De door de Dr. Rath Health Foundation verkochte vitamines wel te verstaan.

Niet echt de meest betrouwbare bron lijkt me.