Waar zijn Pastelkrijtjes te koop?

Oil based.
Graag zou ik willen weten waar deze krijtjes te koop zijn (géén hobbywinkel)

Toegevoegd na 6 minuten:
* Niet oil based

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je toevoeging, zaai je verwarring! Haal dan je vraag weg en stel hem opnieuw. Zoek je op oliepastal (je toont een doos Rembrandt Soft Pastel) en dan bedoel je dat ineens niet. Zo kloppen de antwoorden uiteindelijk ook niet. Maar in eerste aanleg wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in een dorp waar geen hobbywinkels zijn en veel km verderop is er pas een hobbywinkel.

Antwoorden (6)

Speelgoedwinkels hebben ze ook. Speciaal voor kinderen.
De ouderwetse 'wasco'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet de wasco: bij de betere hobbywinkel hebben ze pastelkrijtjes: dat zijn krijtjes die je heel goed met je vingers uit kunt vegen. Het is even zoeken, maar ze zijn er wel!

Ik heb ze ook ooit bij de Blokker gezien, in een combidoos met potloden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een gouache wil maken zou ik even zoeken op kunstbenodigdheden - pastel -rembrand o.i.d. je kunt dan nog kiezen uit water- of oliebasis.
(Je vraag is er niet eenvoudiger op geworden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier een doosje Talens Van Gogh 24 superfine Oil Pastels liggen. Ik heb het idee dat je die bedoelt...

Misschien helpt dit je op weg, zie:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkels voor kunstschildersbenodigdheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.arez.nl/shop/index.php?act=viewCat&catId=103

Ik teken en schilder ook veel en bij bovenstaande link hebben ze heel mooie pastelkrijtjes. Ik bestel al mijn materialen daar want bij ons op dorp hebben ze zulk mooi materiaal niet en moet ik ervoor naar de stad. Dan zijn de verzendkosten nog goedkoper dan de benzinekosten en parkeeergeld en ik hoef er de deur niet voor uit.

Toegevoegd na 5 minuten:
De pastelkrijtjes hier zijn niet te vergelijken met de krijtjes voor kinderen uit speelgoed/hobbyzaken. Ze vloeien echt mooi uit, hebben andere pigmenten en glanzen mooi. Als het echt is om kunst van te maken, koop er dan ook speciaal pastelpapier bij. dit is zoveel mooier dan gewoon of schetspapier. Je kan er zo mooi mee laten uitvloeien.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er goed uit. Weet je ook hoeveel de verzendkosten zijn ongeveer?
amc
13 jaar geleden
€9.50 voor een pakket tot 30 kg. De winkel zelf zit in Almere, als je in de buurt woont kan je het zelf daar ook kopen. Om alles te weten te komen moet je even op 'beginpagina' klikken in de regel bovenaan op de site.
Boven de €300,- leveren ze gratis.
Ivana
13 jaar geleden
+1